ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ МОТОЦИКЛІВ SKYBIKEBURN-125 (QM125-10E), COBRA-125 (QM125-7G), JET-125 (QM125-10E), WILD-125 (QM125-10E(Y)), VOIN-125 (QM125-9H).

Виробник: JINAN QINGQI MOTORCYCLE CO., LTD

МОЖЕ БУТИ ЗАСТОСОВАНО ПОВНОЮ МІРОЮ ДЛЯ МОТОЦИКЛІВ SKYMOTO

BIRD-125 (QM125-10E), RISE-125 (QM125-3B), RANGER-125 (QM125-7), DTR-125 (QM125GY-4D), WINNER-125 (QM125-9C(K)).

Виробник: JINAN QINGQI MOTORCYCLE CO., LTD

(ПЕРЕКЛАД КЕРІВНИЦТВА КОРИСТУВАЧА "OWNER "S MANUAL")


ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ.

У мотоциклах SKYMOTO BIRD-125, RISE-125, RANGER-125, DTR-125, WINNER-125 і SKYBIKE BURN-125, COBRA-125, JET-125, WILD-125, VOIN-125 встановлено двигун 157FMI. Це одноциліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження типу CG з нижнім розподільчим валом, діаметр поршня56,5мм.

Використовуйте моторну оливу для 4-хтактних двигунів SAE10W40 API SF.Підлягає заміні кожні 3000 км. Якщо цієї оливи немає, купіть моторну оливу аналогічного типу. Ступінь в'язкості обирайте згідно з таблицею, яка вказана нижче.

Об'єм оливи, що заливається під час заміни, - 0,8 л. Перед кожною поїздкою переконайтеся в наявності необхідного рівня оливи в картері! За необхідності, долийте.

Для заправки мотоциклів використовуйте бензин з октановим числом 95 з малим вмістом свинцю, це збільшить термін служби свічки запалювання, а також термін служби двигуна.Якщо під час роботи двигун видає нехарактерні звуки (хлопки) - можливо, причина в поганій якості палива. У цьому випадку поміняйте місце заправки. Додатковий паливний фільтр для тонкого очищення палива сприяє меншому забрудненню карбюратора, зменшує ймовірність потрапляння води та сторонніх часток у паливну систему.

Тиск у холодних шинах 2,5-18, 2,75-18, 3,00-18, 3,50-18 - передня шина 1,75 кг./см2,

Тиск у холодних шинах 2,75-18, 3,00-18, 3,5-18, 110/90-18 - задня шина 2,25 кг./см2

Рекомендується, щоб шина була замінена, коли глибина протектора шини становить 1,6 мм або менше.

ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ

У графіку технічного обслуговування мотоциклів SKYMOTO BIRD-125, RISE-125, RANGER-125, DTR-125, WINNER-125 та SKYBIKE BURN-125, COBRA-125, JET-125, WILD-125, VOIN-125 зазначено інтервали між обслуговуванням у кілометрах і місяцях. Якщо Ваш мотоцикл використовується у важких умовах, за сильних навантажень, за повного використання ручки газу або експлуатується в запиленій місцевості, деякі пункти регламенту обслуговування необхідно проводити частіше.

ГРАФІК ПОТОЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Акумуляторна батарея- огляд кожні2000 км.

Гайки в кришці циліндра і глушнику- обтягування кожні5000 км.

Головка циліндра, циліндр і глушник- чистка кожні5000 км.

Карбюратор- огляд і регулювання кожні5000 км.

*Повітряний фільтр- чистка кожні500км.

* Якщо мотоцикл експлуатується в місцях із підвищеною запиленістю повітря (на ґрунтових дорогах), чищення повітряного фільтра необхідно проводити кожні 200 км.

Свічка запалювання- заміна кожні6000км.

Зазор клапанів- регулювання кожні3000км.

Шланги подачі палива- огляд кожні5000км., заміна кожні2року.

Моторне масло- заміна кожні3000км.

Гальма- огляд і регулювання кожні5000км

Кермо- огляд і регулювання кожні5000км

Передня вилка- огляд і регулювання кожні5000 км

Задній амортизатор- огляд і регулювання кожні5000км

Покришки- огляд кожні5000км

Паливний фільтр- заміна кожні5000км.

Кріпильні гайки та болти- огляд і обтягування кожні5000км

Тросики газу, гальма- огляд і змащування кожні5000км

АКУМУЛЯТОРНА БАТАРЕЯ

Акумуляторну батарею мотоцикла, що працює на рідкому електроліті, необхідно періодично перевіряти та обслуговувати. Під час перевірки рівень рідини в акумуляторі має зберігатися в середині між верхньою і нижньою межею. Якщо показники нижче мінімального рівня, необхідно додати дистильовану воду до максимального рівня. Гелієві батареї не потребують додаткового обслуговування. Необхідно стежити за чистотою клем дротів живлення мотоцикла і підклемників акумулятора для досягнення найкращого контакту цієї групи.

СВІЧКА ЗАПАЛЮВАННЯ

На мотоцикли SKYMOTO BIRD-125, RISE-125, RANGER-125, DTR-125, WINNER-125 і SKYBIKE BURN-125, COBRA-125, JET-125, WILD-125, VOIN-125 рекомендується встановлювати свічку запалювання.DR8EA. Для чищення свічки використовуйте металеву щітку, щоб видалити нагар кожні3 000км. Зазор у свічці запалювання має бути0.6~0.7мм. Рекомендується міняти свічку запалювання кожні6 000км. Якщо свічка запалювання чорна, використовується занадто збагачена робоча суміш або свічка "холодна". Нормальна свічка запалювання має бути рудувато-коричневого кольору. Не затискайте сильно свічки запалювання, це може пошкодити головку циліндра.

РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРІВ КЛАПАНІВ

Клапанний зазор може змінитися в період експлуатації, що призведе до некоректної роботи двигуна, а також негативно вплине на технічні характеристики двигуна. Тому, важливо регулярно виконувати регулювання зазору клапана в межах0,03 - 0,05мм. Бажано, щоб цю роботу виконувавкваліфікованиймеханік або дилер.

ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР

Фільтрувальний елемент повітряного фільтра на мотоциклах складається з пінополіуретану. Якщо фільтрувальний елемент забитий пилом, опір впуску збільшиться, унаслідок чого це відіб'ється на потужності та збільшить витрату пального. Перевіряйте та чистіть фільтрувальний елемент повітряного фільтра згідно з такою процедурою:

1) Викрутити два гвинти.
2) Перемістити два затискачі установки.
3) Зняти кришку повітряного фільтра.

4) Зняти фільтрувальний елемент.

МИТТЯ ФІЛЬТРУВАЛЬНОГО ЕЛЕМЕНТА ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА МОТОЦИКЛА.

1) Наповнити піддон мийки розчином води та прального порошку. Занурити фільтрувальний елемент у розчин і вимити його.

2) Витиснути фільтрувальний елемент, стискаючи його між пальцями обох рук.
Не крутіть, не скручуйте фільтрувальний елемент - це утворює тріщини.

3) Занурити фільтрувальні елементи в розчин моторної оливи, потім відтиснути оливу з фільтрувального елемента, щоб змішати цим трохи вологу з оливою.

4) Установити очищений фільтрувальний елемент повітряного фільтра на мотоцикл у зворотному порядку. Переконайтеся, що фільтрувальний елемент розташований щільно і належним чином.

Протягом операції з очищення, ретельно досліджуйте фільтрувальний елемент повітряного фільтра на будь-які розриви в матеріалі. Порваний фільтрувальний елемент має бути замінений новим. При використанні мотоцикла в запорошених умовах, фільтрувальний елемент необхідно чистити частіше. Робота двигуна без фільтрувального елемента збільшить його знос. Завжди перевіряйте, щоб фільтрувальний елемент перебував у чудовому експлуатаційному стані. Термін роботи двигуна залежить значною мірою від цього єдиного компонента. У разі порушення герметичності короба повітряного фільтра мотоцикла необхідно усунути поломку або замінити короб фільтра на новий.

ШЛАНГ ПОДАЧІ ПАЛИВА

Шланги подачі палива рекомендується міняти кожні два роки.

КАРБЮРАТОР

Чітка робота карбюратора мотоцикла - одна з основних вимог, яка необхідна для вашого двигуна. Є два способи регулювання роботи карбюратора, які ви можете обережно застосовувати - оберти холостого ходу двигуна і зазор повітряної заслінки. Періодично регулюйте оберти холостого ходу двигуна і зазор повітряної заслінки.

РЕГУЛЮВАННЯ ОБЕРТІВ ХОЛОСТОГО ХОДУ ДВИГУНА

1) Запустити двигун і дати йому нагрітися.

2) Після того, як двигун нагріється, провернути стопорний болт заслінки так, щоб двигун міг досягти1400-1600 обертів на хвилину. Обороти холостого ходу двигуна мають бути відрегульовані після того, як двигун нагрівся.

РЕГУЛЮВАННЯ ТРОСА ГАЗУ

1) Послабте контргайку.

2) Відрегулюйте натяжку троса, обертаючи регулятор, щоб отримати прогин5-10 мм.

3) Після налагодження провисання, затисніть контргайку.

ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ГАЛЬМ

РЕГУЛЮВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО БАРАБАННОГО ГАЛЬМА

На мотоциклах, де встановлено переднє барабанне гальмо. Зазор між ручкою переднього гальма і ручкою керма має бути10-20мм.Провертайте регулювальну гайку переднього гальма за годинниковою стрілкою або проти, до тих пір, поки Ви не досягнете рекомендованого зазору.

ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО ДИСКОВОГО ГАЛЬМА

Для моделей мотоциклів, де встановлено переднє дискове гальмо.

1. Перевірте, чи немає витоку гальмівної рідини.

Витисніть ручку переднього гальма і утримуйте її натиснутою протягом хвилини. Переконайтеся в тому, що гальмівна рідина ніде не протікає.

2. Перевірка стану передніх гальмівних колодок

Витиснути гальмо, перевірити індикатор зносу. Якщо індикатор майже досяг гальмівного диска, поміняйте гальмівні колодки переднього дискового гальма.

3. Перевірка рівня гальмівної рідини

У разі нестачі гальмівної рідини, повітря може потрапити в гальмівну систему, що призведе до несправності гальм. Перевірте рівень гальмівної рідини перед керуванням і долийте, якщо це необхідно

1. Щоб перевірити рівень гальмівної рідини, поверніть кермо, щоб зробити доступним резервуар гальмівної рідини.

2. Завжди використовуйте рекомендовану гальмівну рідину. Інакше, гумові ущільнення будуть пошкоджені, після чого може з'явитися витік і несправність гальма.
3. Завжди використовуйте одну й ту саму гальмівну рідину. Суміш різних типів гальмівної рідини може призвести до хімічної реакції та несправності гальма!!!

4. Ніколи не допускайте потрапляння гальмівної рідини на гальмівний диск.

5. Гальмівна рідина роз'їдає пофарбовані поверхні та пластмасові деталі. Витріть усе чистою ганчіркою в разі будь-якого потрапляння на деталі.

Рекомендований тип гальмівної рідини: DOT 4.

РЕГУЛЮВАННЯ ЗАДНЬОГО БАРАБАННОГО ГАЛЬМА

на мотоциклах із заднім барабанним гальмом необхідно вільний хід педалі гальма витримувати в межах20-30мм.

Перевірка зазору і регулювання:

1) Повертайте регулювальну гайку заднього гальма за або проти годинникової стрілки, до тих пір, поки Ви не отримаєте рекомендований зазор. Поворот регулювальної гайки за годинниковою стрілкою зменшить зазор.

2) Після регулювання зазору, перевірте, чи немає тертя під час обертання колеса.

ПРИВОДНИЙ ЛАНЦЮГ МОТОЦИКЛА.

На мотоцикли SKYMOTO BIRD-125, RISE-125, RANGER-125, DTR-125, WINNER-125 і SKYBIKE BURN-125, COBRA-125, JET-125, WILD-125, VOIN-125 встановлений привідний ланцюг із кроком 428.

Після кожних1 000км. пробігу регулюйте натяг приводного ланцюга так, щоб провисання ланцюга було не більш як 10-15мм.

  1. Встановіть мотоцикл на центральну опору.
  2. Вийміть шплінт і викрутіть гайку заднього вала колеса.
  3. Викрутіть стопорну гайку.
  4. Ланцюг можна відрегулювати, повертаючи регулювальний болт за годинниковою стрілкою або проти годинникової стрілки.

Під час заміни приводного ланцюга, перевірте обидві зірочки. Якщо це необхідно, замініть їх.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ

Кінець з'єднувальної ланки ланцюга, що відкривається, має бути встановлений проти напрямку руху.

Пил і бруд на приводному ланцюзі збільшать знос ланцюга і зірочок. Тому, чистіть приводний ланцюг і зірочки із засобом для чищення, потім змастіть ланцюг спеціальною мастильною речовиною або моторною оливою через кожні1000км.

ЗАХИСНИК

Запобіжник на мотоциклі розташований біля акумуляторної батареї. Якщо є якась несправність в електричній системі, спочатку перевірте плавкий запобіжник. У разі, якщо запобіжник оплавився, замініть на новий15Aзапобіжник.

ПІДГОТОВКА МОТОЦИКЛА ДО ЗБЕРІГАННЯ

Якщо мотоцикл не планується використовувати протягом тривалого періоду часу (зимове зберігання або з будь-якої іншої причини), двигун потребує спеціального обслуговування.

1.Поставити мотоцикл на його головну опору.

2. Викрутити свічку, потім з карбюратора зняти повітряний фільтр, ручку газу провернути до зупинки, потім потрібно одночасно впорскувати консервант у карбюратор і прокручувати двигун до появи парів зі свічкового отвору. Свічку вкрутити в циліндр, повітряний фільтр закріпити на карбюратор.

3. Заправити паливний бак доверху паливом, змішаним зі стабілізатором пального. Дренувати карбюратор або завести двигун на кілька хвилин, поки стабілізоване пальне не потрапить у карбюратор.

4. Зняти акумуляторну батарею з мотоцикла. Очистити зовнішній бік батареї мийним засобом і видалити корозію від з'єднань кабелю, дротів і затискачів. Зберігати батарею необхідно в кімнаті з температурою вище нуля. Під час зберігання періодично заряджайте батарею (один раз на місяць).

5. Спустити шини до нормального тиску.

6. Усі пластмасові та гумові частини рекомендуємо покрити консервувальним засобом. Покрити не пофарбовані поверхні рідиною для профілактики іржі. Покрити пофарбовані поверхні автомобільним воском.

ПОРЯДОК РОБОТИ З ПІДГОТОВКИ МОТОЦИКЛА ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ

- Витерти або помити мотоцикл.

- Викрутити свічку запалювання, провернути двигун кілька разів, натискаючи важіль ножного стартера, і вкрутити свічку запалювання назад.

- Поставити акумуляторну батарею.

- Підкачати тиск у шинах.

- Перевірити мотоцикл перед поїздкою.

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОБКАТКИ НОВОГО МОТОЦИКЛА

виключно длямотоциклів SKYBIKE BURN-125, COBRA-125, JET-125, WILD-125, VOIN-125.

Перші 500 - 1000 км - найважливіший період для мотоцикла.

Дотримання рекомендацій в період обкатки мотоцикла може гарантувати максимальний термін служби і відмінні технічні характеристики Вашого нового мотоцикла. Комплектуючі виготовлені з високоякісних матеріалів, але деякі деталі мотоцикла, повинні припрацюватися одна до одної. Це відбувається в період обкатки. Тому, під час обкатки радимо уникати роботи двигуна довгий час, дотримуватися винятково малих навантажень протягом перших 1000 км пробігу, та намагатися запобігти перегріванню двигуна.

Максимальне навантаження на двигун у період обкатки

Межі максимальної швидкості для нового мотоцикла протягом періоду обкатки показано нижче.

Перші 800 км. - менш ніж 4000 обертів на хвилину

До 1600 км. - менш ніж 5500 обертів на хвилину

Після 1600 км. - менш ніж 7500 обертів на хвилину

Змінюйте частоту обертання двигуна

Частота обертання двигуна має бути різна, так само як і швидкість руху. Необхідно дозволяти деталям, які працюють під навантаженням охолонути - це допомагає процесу обкатки деталей. Зміна навантаження на двигун протягом обкатки гарантує гарний результат обкатки, проте, не піддавайте двигун перевантаженням.

Уникайте їзди на постійній низькій швидкості в період обкатки

У період обкатки двигуна не рекомендується їздити на постійно низькій швидкості. Дозвольте двигуну вільно прискорюватися в межах рекомендованих максимальних обмежень (90 км/год), не витискайте повністю ручку газу на перші 1600 км.

Дозвольте моторному маслу підготувати двигун перед поїздкою.

Після запуску двигуна необхідно дати двигуну попрацювати на холостому ходу кілька хвилин, довести робочу температуру оливи до необхідної норми, що підвищує її проникаючі здібності, що дасть змогу мастильним матеріалам досягти всіх важко навантажених вузлів двигуна.

Протягом обкатки всі вузли двигуна і деталі притруться, зайві частинки металевої стружки осядуть у картері двигуна і масляному фільтрі. Тому так необхідно замінити відпрацьоване мастило і фільтр після пробігу перших 500 км.

Обслуговування в перші 500-1000 км - найважливіше обслуговування Вашого мотоцикла!!!

Під час ремонту мотоциклів SKYMOTO BIRD-125, RISE-125, RANGER-125, DTR-125, WINNER-125 і SKYBIKE BURN-125, COBRA-125, JET-125, WILD-125, VOIN-125, рекомендуємо застосовувати тільки оригінальні запчастини компанії QINGQI. Це допоможе продовжити термін служби Вашого мотоцикла.