Мінімальне замовлення - 301 грн.
Наступна дата відправки запчастин:
Ціни на запасні частини актуальні.
Менеджер з запчастин +38 050-492-66-08.
Прохання дзвонити з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 17:00.
Телефонні замовлення запчастин не приймаємо.
ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОЦИКЛІВ 150 КУБІВ, 4-ТАКТНИХ
ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ МОТОЦИКЛІВ SKYBIKE BURN-150 (QM150-10E), STRANGER-150 (QM150-7G), COBRA-150 (QM150-7G), VEPR-150 (QM150-7G(Y)).
Виробник: JINAN QINGQI MOTORCYCLE CO., LTD

ПОВНІСТЮ ЗАСТОСОВНО ДЛЯ МОТОЦИКЛІВ SKYMOTO FLAME-150 (QM150-9D), RANGER-II-150 (QM150-7G), VEPR-150 (QM150-7G(Y)).
Виробник: JINAN QINGQI MOTORCYCLE CO., LTD
(ПЕРЕКЛАД КЕРІВНИЦТВА КОРИСТУВАЧА «OWNER’S MANUAL»)
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
У мотоциклах SKYMOTO FLAME-150 (QM150-9D), RANGER-II-150 (QM150-7G), VEPR-150 (QM150-7G(Y))
та SKYBIKE BURN-150 (QM150-10E), STRANGER-150 (QM150-7G), COBRA-150 (QM150-7G), VEPR-150 (QM150-7G(Y))
встановлено двигун 162FMJ.

Це одноциліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження типу CG з нижнім розподільчим валом, діаметр поршня 62 мм. Використовуйте моторне масло для 4-тактних двигунів SAE 10W-40 API SF. Замінюйте кожні 3000 км. За відсутності такого масла оберіть аналогічне. В’язкість підбирайте за наведеною нижче таблицею.

Об’єм масла під час заміни — 0,8 л. Перед кожною поїздкою переконайтесь, що рівень масла у картері достатній! За потреби долийте.
Для заправки мотоциклів використовуйте бензин із октановим числом 95 та низьким умістом свинцю — це подовжить ресурс свічки запалювання й двигуна. Якщо під час роботи двигун видає нетипові звуки (хлопки), ймовірно, причина в неякісному паливі — змініть АЗС. Додатковий паливний фільтр тонкого очищення зменшує забруднення карбюратора та ризик потрапляння води й сторонніх частинок у паливну систему.
Тиск у холодних шинах 2,50-18; 2,75-18; 3,00-18; 3,50-18 — передня шина 1,75 кг/см2.
Тиск у холодних шинах 2,75-18; 3,00-18; 3,50-18; 110/90-18 — задня шина 2,25 кг/см2.
Рекомендується замінювати шину, коли глибина протектора сягає 1,6 мм або менше.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У графіку технічного обслуговування мотоциклів SKYMOTO FLAME-150, RANGER-II-150, VEPR-150 та SKYBIKE BURN-150, STRANGER-150, COBRA-150, VEPR-150 зазначено інтервали між регламентними роботами у кілометрах і місяцях. За експлуатації у важких умовах, під високим навантаженням чи в запиленій місцевості окремі операції потрібно виконувати частіше.
ГРАФІК ПОТОЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Акумуляторна батарея – огляд кожні 2000 км.
Гайки на кришці циліндра та глушнику – підтягування кожні 5000 км.
Головка циліндра, циліндр і глушник – чистка кожні 5000 км.
Карбюратор – огляд і регулювання кожні 5000 км.
* Повітряний фільтр – чистка кожні 500 км.
* — якщо мотоцикл експлуатується у запиленій місцевості (ґрунтові дороги), очищуйте повітряний фільтр кожні 200 км.
Свічка запалювання – заміна кожні 6000 км.
Зазор клапанів – регулювання кожні 3000 км.
Паливні шланги – огляд кожні 5000 км, заміна кожні 2 роки.
Моторне масло – заміна кожні 3000 км.
Гальма – огляд і регулювання кожні 5000 км
Кермо – огляд і регулювання кожні 5000 км
Передня вилка – огляд і регулювання кожні 5000 км
Задній амортизатор – огляд і регулювання кожні 5000 км
Шини – огляд кожні 5000 км
Паливний фільтр – заміна кожні 5000 км.
Кріпильні гайки та болти – огляд і підтягування кожні 5000 км
Троси газу та гальм – огляд і змазування кожні 5000 км
АКУМУЛЯТОРНА БАТАРЕЯ
Акумуляторну батарею мотоцикла на рідкому електроліті слід періодично перевіряти й обслуговувати. Під час перевірки рівень рідини має бути посередині між верхньою та нижньою позначками. Якщо рівень нижчий за мінімальний, долийте дистильовану воду до максимуму. Гелеві батареї не потребують додаткового догляду. Слідкуйте за чистотою клем живлення та клем акумулятора для гарантованого контакту.
СВІЧКА ЗАПАЛЮВАННЯ
Для мотоциклів SKYMOTO FLAME-150, RANGER-II-150, VEPR-150 та SKYBIKE BURN-150, STRANGER-150, COBRA-150, VEPR-150 рекомендовано свічку DR8EA. Очищуйте свічку металевою щіткою кожні 3000 км. Зазор має бути 0,6–0,7 мм. Міняйте свічку кожні 6000 км. Чорна свічка означає занадто багату суміш або «холодну» свічку. Нормальний колір — рудувато-коричневий. Не перетягуйте свічку, щоб не пошкодити головку циліндра.
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРУ КЛАПАНІВ
Під час експлуатації зазор клапанів може змінюватися, викликаючи некоректну роботу двигуна та погіршення його характеристик. Регулюйте зазор у межах 0,03–0,05 мм. Роботу бажано довірити кваліфікованому механіку чи дилеру.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Фільтрувальний елемент повітряного фільтра виготовлений із пінополіуретану. Якщо елемент забитий пилом, опір впуску зростає, що знижує потужність та підвищує витрату пального. Перевіряйте та очищуйте елемент за такою процедурою:
1) Викрутити два гвинти.
2) Зсунути два фіксатори.
3) Зняти кришку повітряного фільтра.
4) Вийняти фільтрувальний елемент.
МИЙКА ФІЛЬТРУВАЛЬНОГО ЕЛЕМЕНТА
1) Наповнити ємність розчином води та прального порошку. Занурити елемент і вимити його.
2) Відтиснути елемент, стискаючи його між пальцями обох рук (не скручувати).
3) Занурити елемент у моторне масло, потім відтиснути, щоб залишити тонкий шар масла з невеликою кількістю вологи.
4) Встановити очищений елемент у зворотному порядку, переконавшись у щільній посадці.
Пошкоджений елемент замініть. За пилових умов очищуйте частіше. Робота без фільтра різко збільшує знос двигуна. Стежте, щоб елемент був у відмінному стані. Якщо короб фільтра нещільний — усуньте несправність або замініть короб.
ПАЛИВНИЙ ШЛАНГ
Паливні шланги рекомендовано міняти кожні два роки.
КАРБЮРАТОР
Стабільна робота карбюратора — одна з основних умов довговічності двигуна. Регулюйте лише оберти холостого ходу та зазор повітряної заслінки. Періодично перевіряйте налаштування.
РЕГУЛЮВАННЯ ОБЕРТІВ ХОЛОСТОГО ХОДУ
1) Запустіть двигун і дайте йому прогрітися.
2) Поверніть гвинт дросельної заслінки, щоб оберти становили 1400–1600 об/хв. Регулюйте після прогріву двигуна.
РЕГУЛЮВАННЯ ТРОСА ГАЗУ
Акумуляторна батарея — огляд кожні 2000 км.
Гайки на кришці циліндра та глушника — підтягування кожні 5000 км.
Головка циліндра, циліндр і глушник — чистка кожні 5000 км.
Карбюратор — огляд і регулювання кожні 5000 км.
* Повітряний фільтр — чистка кожні 500 км.
* — Якщо мотоцикл експлуатується у запиленій місцевості (ґрунтові дороги), очищуйте повітряний фільтр кожні 200 км.
Свічка запалювання — заміна кожні 6000 км.
Зазор клапанів — регулювання кожні 3000 км.
Паливні шланги — огляд кожні 5000 км, заміна кожні 2 роки.
Моторне масло — заміна кожні 3000 км.
Гальма — огляд і регулювання кожні 5000 км
Кермо — огляд і регулювання кожні 5000 км
Передня вилка — огляд і регулювання кожні 5000 км
Задній амортизатор — огляд і регулювання кожні 5000 км
Шини — огляд кожні 5000 км
Паливний фільтр — заміна кожні 5000 км.
Кріпильні гайки та болти — огляд і підтягування кожні 5000 км
Троси газу та гальм — огляд і змазування кожні 5000 км
АКУМУЛЯТОРНА БАТАРЕЯ
Акумуляторну батарею мотоцикла на рідкому електроліті слід періодично перевіряти та обслуговувати. Рівень рідини має бути між верхньою та нижньою позначками. Якщо рівень нижчий за мінімальну відмітку, долийте дистильовану воду до максимальної. Гелеві батареї не потребують додаткового догляду. Стежте за чистотою клем живлення та клем акумулятора для надійного контакту.
СВІЧКА ЗАПАЛЮВАННЯ
Для мотоциклів SKYMOTO FLAME-150, RANGER-II-150, VEPR-150 та SKYBIKE BURN-150, STRANGER-150, COBRA-150, VEPR-150 рекомендовано свічку DR8EA. Очищуйте свічку металевою щіткою кожні 3000 км. Зазор має бути 0,6–0,7 мм. Замінюйте свічку кожні 6000 км. Чорна свічка означає надто багату суміш або «холодну» свічку. Нормальний колір — рудувато-коричневий. Не перетягуйте свічку, щоб не пошкодити головку циліндра.
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРУ КЛАПАНІВ
Зазор клапанів може змінюватися під час експлуатації, що впливає на роботу двигуна та його характеристики. Регулюйте зазор у межах 0,03–0,05 мм. Бажано виконувати цю роботу у кваліфікованого механіка або дилера.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Фільтрувальний елемент повітряного фільтра виготовлено з пінополіуретану. Якщо елемент забитий пилом, опір впуску зростає, що зменшує потужність і підвищує витрату пального. Очищуйте елемент так:
1) Викрутити два гвинти.
2) Зсунути два фіксатори.
3) Зняти кришку повітряного фільтра.
4) Зняти фільтрувальний елемент.
МИЙКА ФІЛЬТРУВАЛЬНОГО ЕЛЕМЕНТА
1) Вимити елемент у розчині води та прального порошку.
2) Відтиснути, не скручуючи.
3) Занурити у моторне масло, потім відтиснути, залишивши тонкий шар мастила.
4) Встановити елемент назад, переконавшись у щільній посадці.
Огляньте елемент на пошкодження; за потреби замініть. За пилових умов очищуйте частіше. Робота без фільтра значно підвищує знос двигуна.
ПАЛИВНИЙ ШЛАНГ
Паливні шланги рекомендовано міняти кожні два роки.
КАРБЮРАТОР
Стабільна робота карбюратора важлива для ресурсу двигуна. Регулюйте лише оберти холостого ходу та зазор повітряної заслінки. Перевіряйте ці налаштування регулярно.
РЕГУЛЮВАННЯ ОБЕРТІВ ХОЛОСТОГО ХОДУ
1) Запустіть двигун і дайте йому прогрітися.
2) Відрегулюйте гвинт дросельної заслінки, щоб оберти становили 1400–1600 об/хв.
РЕГУЛЮВАННЯ ТРОСА ГАЗУ
1) Ослабте контргайку.
2) Підтягніть трос регулятором, щоб провис був 5–10 мм.
3) Затягніть контргайку.
ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ГАЛЬМ
РЕГУЛЮВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО БАРАБАННОГО ГАЛЬМА
На мотоциклах із переднім барабанним гальмом зазор між ручкою гальма та кермом має бути 10–20 мм. Обертаючи регулювальну гайку за чи проти годинникової стрілки, встановіть рекомендований зазор.
ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО ДИСКОВОГО ГАЛЬМА
Для моделей із переднім дисковим гальмом:
1. Перевірте, чи немає витоку гальмівної рідини.
Стисніть ручку гальма та утримуйте її хвилину. Переконайтеся, що рідина не витікає.
2. Перевірка зносу передніх колодок
Стисніть гальмо та перевірте індикатор зносу. Якщо індикатор майже торкається диска, замініть колодки.
3. Перевірка рівня гальмівної рідини
Нестача рідини може допустити повітря в систему й призвести до відмови гальм. Перед поїздкою перевірте рівень і долийте за потреби.
1. Щоб перевірити рівень, поверніть кермо для доступу до бачка.
2. Завжди використовуйте рекомендовану рідину; інакше гумові ущільнення пошкодяться та можливий витік.
3. Використовуйте один тип гальмівної рідини. Змішування різних типів може спричинити хімічну реакцію й відмову гальм!
4. Уникайте попадання гальмівної рідини на диск.
5. Рідина пошкоджує фарбу й пластик. Витріть усе чистою ганчіркою.
Рекомендована гальмівна рідина: DOT 4.
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАДНЬОГО БАРАБАННОГО ГАЛЬМА
Для мотоциклів із заднім барабанним гальмом вільний хід педалі має бути 20–30 мм.
Перевірка та регулювання:
1) Обертаючи регулювальну гайку за чи проти годинникової стрілки, встановіть потрібний зазор (обертання за годинниковою — зменшує зазор).
2) Після регулювання переконайтесь, що колесо не трет під час обертання.
ПРИВІДНИЙ ЛАНЦЮГ МОТОЦИКЛА
На мотоциклах SKYMOTO FLAME-150, RANGER-II-150, VEPR-150 та SKYBIKE BURN-150, STRANGER-150, COBRA-150, VEPR-150 встановлено ланцюг із кроком 428.
Після кожних 1000 км регулюйте натяг ланцюга так, щоб провис був 10–15 мм.
- Встановіть мотоцикл на центральну підставку.
- Вийміть шплінт і відкрутіть гайку задньої осі.
- Ослабте стопорну гайку.
- Регулюйте ланцюг, обертаючи регулювальний болт за чи проти годинникової стрілки.
Під час заміни ланцюга перевірте обидві зірки і, за потреби, замініть їх.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Відкрите кінце́ве вушко з’єднувальної ланки повинно бути встановлено проти напрямку руху.
Бруд і пил на ланцюгу збільшують знос ланцюга та зірочок, тому очищуйте ланцюг і зірочки мийним засобом, а потім змащуйте спеціальним мастилом або моторним маслом кожні 1000 км.
ЗАПОБІЖНИК
Запобіжник розташований біля акумулятора. Якщо виникла несправність електросистеми, спершу перевірте плавкий запобіжник. Якщо він перегорів, замініть його на новий запобіжник 15 A.
ПІДГОТОВКА МОТОЦИКЛА ДО ЗБЕРІГАННЯ
Якщо мотоцикл не плануєте використовувати тривалий час (зимове зберігання чи інша причина), двигун потребує спеціального обслуговування.
1. Встановіть мотоцикл на центральну опору.
2. Викрутіть свічку, зніміть повітряний фільтр, повністю відкрийте газ та одночасно впорскуйте консервант у карбюратор, прокручуючи двигун до появи пари з отвору свічки. Закрутіть свічку, встановіть фільтр.
3. Заправте бак бензином зі стабілізатором. Злийте карбюратор або запустіть двигун на кілька хвилин, щоб стабілізоване паливо потрапило в карбюратор.
4. Зніміть акумулятор. Очистіть його й клеми, видаліть корозію. Зберігайте батарею у приміщенні з температурою вище нуля; підзаряджайте раз на місяць.
5. Зменшіть тиск у шинах до нормального.
6. Покрийте пластикові та гумові деталі консервантом. Нефарбовані метали обробіть антикорозійною рідиною, пофарбовані поверхні — автомобільним воском.
ДІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МОТОЦИКЛА ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
- Витерти або вимити мотоцикл.
- Викрутити свічку, кілька разів прокрутити кік-стартер, вкрутити свічку назад.
- Встановити акумулятор.
- Підкачати шини.
- Перевірити мотоцикл перед поїздкою.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОБКАТКИ НОВОГО МОТОЦИКЛА

лише для мотоциклів SKYBIKE BURN-150, COBRA-150, STRANGER-150, VEPR-150.
Перші 500–1000 км — найважливіший період для мотоцикла.
Дотримання рекомендацій у період обкатки гарантує максимальний строк служби та відмінні характеристики мотоцикла. Деякі деталі мають притертися одна до одної, тому уникайте великих навантажень протягом перших 1000 км та стежте за температурою двигуна.
Максимальне навантаження під час обкатки
Допустимі оберти двигуна:
– Перші 800 км — до 4000 об/хв
– До 1600 км — до 5500 об/хв
– Після 1600 км — до 7500 об/хв
Змінюйте оберти двигуна
Не тримайте двигун на постійних обертах; дозволяйте деталям охолонути, змінюючи швидкість і навантаження, але уникайте перегріву та перевантажень.
Уникайте постійно низької швидкості
Не їдьте занадто повільно весь час: дозволяйте двигуну вільно прискорюватися в межах рекомендованих обмежень (до 90 км/год), не відкривайте газ повністю перші 1600 км.
Дайте мастилу прогрітися
Після запуску дайте двигуну попрацювати кілька хвилин на холостому ходу, щоб масло досягло всіх вузлів.
Після перших 500 км замініть масло та фільтр — під час обкатки у мастилі накопичуються частинки.
Обслуговування у перші 500–1000 км — найважливіше!

Для ремонту мотоциклів SKYMOTO FLAME-150, RANGER-II-150, VEPR-150 та SKYBIKE BURN-150, STRANGER-150, COBRA-150, VEPR-150 використовуйте лише оригінальні запчастини QINGQI — це подовжить строк служби вашого мотоцикла.