Мінімальне замовлення - 301 грн.
Наступна дата відправки запчастин:
Ціни на запасні частини актуальні.
Менеджер з запчастин +38 050-492-66-08.
Прохання дзвонити з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 17:00.
Телефонні замовлення запчастин не приймаємо.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ МОТОЦИКЛІВ SKYBIKE VOIN-200, ARROW-200
ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ МОТОЦИКЛІВ SKYBIKE VOIN-200, ARROW-200
Виробник: JINAN QINGQI MOTORCYCLE CO., LTD

ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ В ПОВНІЙ МІРІ ДЛЯ МОТОЦИКЛІВ
CRDX-200, STATUS-200, RENEGADE-200, TC-200, DESERT-200, TIGER-200, PRIME-200.

(ПЕРЕКЛАД КЕРІВНИЦТВА КОРИСТУВАЧА «OWNER’S MANUAL»)
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ.
У мотоциклах SKYBIKE DESERT-200, VOIN-200 (QM200-9C), ARROW-200 (QM200-9D), CRDX-200 (TRX-200) встановлено двигун CG200 у різних варіантах виконання - 163FML, 164FML, з нижнім розподільним валом.
У мотоциклах STATUS-200, RENEGADE-200, TC-200, TIGER-200, PRIME-200 також встановлено двигун CG200 (167FML) з нижнім розподільним валом, але з балансувальним валом.

Двигун внутрішнього згоряння мотоцикла при роботі вібрує. Поршень, шатун і колінвал у процесі роботи викликають вібрацію та підвищений рівень шуму від зворотно-поступальних і обертальних рухів мас цих деталей, що призводить до перевантажень і швидкого зношування окремих деталей двигуна. Двигун з балансувальним валом має збільшений розмір картера в передній частині, відповідно потребує більший об’єм масла при заміні. Об’єм заливаємого масла при заміні – 1,3 л. Діаметр поршня на двигунах - 67 мм. Колінвал під палець діаметром 16 мм.
Використовуйте моторне масло для 4-тактних двигунів SAE10W40 API SF. Підлягає заміні кожні 3000 км. Якщо такого масла немає, купіть моторне масло аналогічного типу.
Перед кожною поїздкою переконайтеся у наявності необхідного рівня масла в картері! За потреби, долийте.
Для заправки мотоциклів використовуйте бензин з октановим числом 95 з низьким вмістом свинцю, це збільшить термін служби свічки запалювання та двигуна. Якщо під час роботи двигун видає нехарактерні звуки (хлопки) - можлива причина у поганій якості пального. У цьому випадку змініть місце заправки. Додатковий паливний фільтр для тонкого очищення пального сприяє меншому забрудненню карбюратора, зменшує ймовірність потрапляння води та сторонніх часток у паливну систему.
Тиск у холодних шинах 2,5-18, 2,75-18, 3,00-18, 3,50-18, 80/100-21 — передня шина 2,00-2,25 кг/см²,
Тиск у холодних шинах 2,75-18, 3,00-18, 3,5-18, 110/90-18 — задня шина 2,25 кг/см².
Рекомендується замінювати шину, коли глибина протектора становить 1,6 мм або менше.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ
У графіку технічного обслуговування мотоциклів STATUS-200, RENEGADE-200, TC-200, TIGER-200, PRIME-200, DESERT-200, VOIN-200, ARROW-200, CRDX-200 вказані інтервали між обслуговуваннями у кілометрах та місяцях. Якщо ваш мотоцикл експлуатується в складних умовах, при сильних навантаженнях, з повним використанням ручки газу або у запиленій місцевості, деякі пункти регламенту обслуговування слід виконувати частіше.
ГРАФІК ПОТОЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Акумуляторна батарея — огляд кожні 2000 км.
Гайки кришки циліндра і глушника — підтяжка кожні 5000 км.
Голівка циліндра, циліндр і глушник — чистка кожні 5000 км.
Карбюратор — огляд і регулювання кожні 5000 км.
* Повітряний фільтр — чистка кожні 500 км.
* Якщо мотоцикл експлуатується в місцях із підвищеною запиленістю повітря (на ґрунтових дорогах), чистку повітряного фільтра слід проводити кожні 200 км.
Свічка запалювання — заміна кожні 6000 км.
Зазор клапанів — регулювання кожні 3000 км.
Палива подачі — огляд кожні 5000 км, заміна кожні 2 роки.
Моторне масло — заміна кожні 3000 км.
Гальма — огляд і регулювання кожні 5000 км.
Руль — огляд і регулювання кожні 5000 км.
Передня вилка — огляд і регулювання кожні 5000 км.
Задній амортизатор — огляд і регулювання кожні 5000 км.
Покришки — огляд кожні 5000 км.
Паливний фільтр — заміна кожні 5000 км.
Кріпильні гайки та болти — огляд і підтяжка кожні 5000 км.
Тросики газу, гальма — огляд і змащування кожні 5000 км.
АКУМУЛЯТОРНА БАТАРЕЯ
Акумуляторну батарею мотоцикла, що працює на рідкому електроліті, необхідно періодично перевіряти та обслуговувати. При перевірці рівень рідини в акумуляторі має знаходитися посередині між верхньою та нижньою межами. Якщо показники нижчі за мінімальний рівень, потрібно додати дистильовану воду до максимального рівня. Гелеві батареї не потребують додаткового обслуговування. Слід стежити за чистотою клем проводів живлення мотоцикла та клем акумулятора для досягнення найкращого контакту.
СВІЧКА ЗАПАЛЮВАННЯ
Для мотоциклів STATUS-200, RENEGADE-200, TC-200, TIGER-200, PRIME-200, DESERT-200, VOIN-200, ARROW-200, CRDX-200 рекомендується встановлювати свічку запалювання DR8EA. За відсутності можна використовувати будь-яку іншу свічку з калильним числом 8. Для очищення свічки використовуйте металеву щітку, щоб видалити нагар кожні 3000 км. Зазор у свічці має бути 0.6–0.7 мм. Рекомендується замінювати свічку кожні 6000 км. Якщо свічка чорна, використовується занадто збагачена робоча суміш або свічка «холодна». Нормальна свічка має рудувато-коричневий колір. Не затягуйте свічки надто сильно, це може пошкодити головку циліндра.
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРІВ КЛАПАНІВ
Зазор клапанів може змінюватися в процесі експлуатації, що призводить до некоректної роботи двигуна та негативно впливає на його характеристики. Тому важливо регулярно виконувати регулювання зазору клапана в межах 0,03–0,05 мм. Бажано, щоб цю роботу виконував кваліфікований механік або дилер.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Фільтруючий елемент повітряного фільтра мотоциклів складається з пінополіуретану. Якщо елемент забитий пилом, опір впуску зростає, що позначається на потужності і збільшує витрату пального. Перевіряйте та чистіть фільтруючий елемент за такою процедурою:
1) Викрутити два гвинти.
2) Зняти два затискачі установки.
3) Зняти кришку повітряного фільтра.
4) Зняти фільтруючий елемент.
МИЙКА ФІЛЬТРУЮЧОГО ЕЛЕМЕНТА ПОВІТРЯНОГО ФІЛЬТРА МОТОЦИКЛА
1) Наповнити ванночку розчином води і миючого засобу. Опустити фільтруючий елемент у розчин і вимити його.
2) Віджати елемент, стискаючи його між пальцями обох рук. Не крутіть і не скручуйте, щоб уникнути тріщин.
3) Опустити елемент у моторне масло, потім віджати, щоб трохи змішати вологу з маслом.
4) Встановити очищений елемент назад у мотоцикл. Переконатися, що він розташований щільно та належним чином.
Під час очищення ретельно перевіряйте елемент на наявність розривів. Порваний елемент слід замінити. При використанні в запилених умовах чистка має бути частішою. Робота двигуна без фільтруючого елемента збільшує його зношування. Завжди слідкуйте, щоб елемент був у відмінному стані. Термін служби двигуна значною мірою залежить від цього компонента. При порушенні герметичності корпуса повітряного фільтра необхідно усунути несправність або замінити корпус на новий.
ПАЛИВНИЙ ШЛАНГ
Рекомендується міняти паливні шланги кожні два роки.
КАРБЮРАТОР
Для мотоциклів з об'ємом двигуна 200 куб. см встановлюють карбюратори з більшим діаметром дифузора, ніж для 150 куб. см, оскільки потрібно подавати більше пального. Може бути встановлено карбюратор PZ27 або PZ30 з діаметром дифузора 30 мм. Можливий варіант з карбюратором PZ30 з прискорювальним насосом.
Чітка робота карбюратора — одна з основних вимог для вашого двигуна. Є два способи регулювання: оберти холостого ходу та зазор повітряної заслінки. Періодично регулюйте оберти холостого ходу і зазор заслінки.
РЕГУЛЮВАННЯ ОБЕРТІВ ХОЛОСТОГО ХОДУ
1) Запустіть двигун і дайте йому прогрітися.
2) Після прогріву поверніть стопорний болт заслінки так, щоб двигун мав 1400-1600 об/хв. Оберти регулюють після прогріву.
РЕГУЛЮВАННЯ ТРОСА ГАЗУ
1) Ослабте контргайку.
2) Відрегулюйте натяг троса, повертаючи регулятор, щоб отримати прогин 5-10 мм.
3) Затягніть контргайку.
ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ГАЛЬМ
ПЕРЕВІРКА ПЕРЕДНЬОГО ТА ЗАДНЬОГО ДИСКОВОГО ГАЛЬМА
Для моделей з переднім дисковим гальмом, так само для заднього дискового.
1. Перевірте відсутність витоків гальмівної рідини. Натисніть ручку переднього гальма та тримайте її натиснутою протягом хвилини. Переконайтеся, що рідина не протікає.
2. Перевірте стан передніх гальмівних колодок. Якщо індикатор зносу близько до диска, замініть колодки.
3. Перевірте рівень гальмівної рідини. Якщо її недостатньо, може потрапити повітря в систему, що призведе до несправності гальм. Долийте рідину при необхідності.
4. Використовуйте рекомендовану гальмівну рідину, інакше гумові ущільнення можуть пошкодитись і виникнуть витоки.
5. Не допускайте потрапляння гальмівної рідини на диск чи фарбовані/пластикові деталі. У разі попадання витріть чистою тканиною.
Рекомендується використовувати гальмівну рідину типу DOT 4.
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАДНЬОГО БАРАБАННОГО ГАЛЬМА
Для мотоциклів із заднім барабанним гальмом вільний хід педалі має становити 20-30 мм.
Регулювання:
1) Поверніть регулювальну гайку заднього гальма за або проти годинникової стрілки, доки не досягнете рекомендованого зазору. Поворот за годинниковою стрілкою зменшує зазор.
2) Після регулювання перевірте відсутність тертя при обертанні колеса.
ПРИВОДНА ЛАНЦЮГ Мотоцикла
На мотоцикли STATUS-200, TIGER-200, PRIME-200, DESERT-200, VOIN-200, ARROW-200, CRDX-200 встановлено приводний ланцюг кроку 428. На RENEGADE-200, TC-200, PRIME-200 – крок 520.
Після кожних 1000 км регулюйте натяг ланцюга так, щоб провисання було не більше 10-15 мм.
Встановіть мотоцикл на центральну підставку.
Вийміть шплінт і викрутіть гайку заднього валу колеса.
Відкрутіть стопорну гайку.
Регулюйте натяг, повертаючи регулювальний болт за чи проти годинникової стрілки.
При заміні ланцюга перевірте зірочки, за потреби замініть.
ПЕРЕДБАЖЕННЯ
Відкритий кінець з’єднувального ланцюга має бути встановлений проти напрямку руху. Пил і бруд збільшують зношення ланцюга і зірочок. Чистіть і змащуйте ланцюг кожні 1000 км.
ПРЕДОХОРОННИК
Предохранник розташований біля акумуляторної батареї. У разі несправності перевірте плавкий запобіжник і замініть при потребі на 15A.
ПІДГОТОВКА МОТОЦИКЛА ДО ЗБЕРІГАННЯ
Якщо мотоцикл не планується використовувати тривалий час (зимове зберігання чи інше), двигун потребує спеціального обслуговування.
1. Поставте мотоцикл на головну підставку.
2. Вийміть свічку, зніміть повітряний фільтр, поверніть ручку газу до зупинки, одночасно інжектуйте консервант у карбюратор і прокручуйте двигун до появи парів із отвору свічки. Встановіть свічку назад і закріпіть фільтр.
3. Заправте бак пальним зі стабілізатором. Продуйте карбюратор або заведите двигун, доки стабілізоване пальне не потрапить у карбюратор.
4. Зніміть акумулятор, очистіть його, видаліть корозію. Зберігайте в теплі, періодично заряджайте.
5. Спустіть шини до нормального тиску.
6. Обробіть пластмасові і гумові деталі консервуючими засобами, пофарбовані – автомобільним воском.
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ МОТОЦИКЛА ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
- Протріть або помийте мотоцикл.
- Вийміть свічку, кілька разів прокрутіть двигун ногою, встановіть свічку назад.
- Встановіть акумулятор.
- Перевірте тиск у шинах.
- Проведіть огляд перед поїздкою.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ОБКАТЦІ НОВОГО МОТОЦИКЛА
Виключно для мотоциклів SKYBIKE STATUS-200, TIGER-200 new, DESERT-200, VOIN-200, ARROW-200, CRDX-200, RENEGADE-200, TC-200.

Перші 500-1000 км — найважливіший період для мотоцикла.
Дотримання рекомендацій під час обкатки гарантує максимальний термін служби і відмінні технічні характеристики. Комплектуючі зроблені з якісних матеріалів, але деякі деталі мають притертися. Під час обкатки уникайте тривалої роботи двигуна на високих навантаженнях, дотримуйтеся малих навантажень у перші 1000 км, уникайте перегріву двигуна.
Максимальна швидкість під час обкатки:
Перші 800 км – менше ніж 4000 об/хв.
До 1600 км – менше ніж 5500 об/хв.
Після 1600 км – менше ніж 7500 об/хв.
Змінюйте частоту обертання двигуна
Обертання двигуна має бути різноманітним, як і швидкість руху. Дозвольте деталям охолоджуватися, щоб допомогти процесу обкатки. Зміна навантаження гарантує кращий результат, не перевантажуйте двигун.
Уникайте їзди на постійній низькій швидкості під час обкатки
Не рекомендується їздити на постійно низькій швидкості. Дозвольте двигуну вільно прискорюватись у межах рекомендованих обмежень (до 95 км/год), не викручуйте ручку газу повністю у перші 1600 км.
Дозвольте моторному маслу підготувати двигун перед поїздкою.
Після запуску дайте двигуну попрацювати на холостих обертах кілька хвилин, щоб масло досягло робочої температури і добре змастило вузли двигуна.
Під час обкатки частинки металевого пилу осядуть у картері та масляному фільтрі. Тому після перших 500 км замініть масло та фільтр.
Обслуговування у перші 500-1000 км — найважливіше для вашого мотоцикла! Для ремонту рекомендуємо використовувати лише оригінальні запчастини, що продовжить термін служби.