Мінімальне замовлення - 301 грн.
Наступна дата відправки запчастин:
Ціни на запасні частини актуальні.
Менеджер з запчастин +38 050-492-66-08.
Прохання дзвонити з понеділка по п’ятницю, з 9:00 до 17:00.
Телефонні замовлення запчастин не приймаємо.
ІНСТРУКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОРОЛЕРА PEUGEOT VIVACITY
ІНСТРУКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ МОТОРОЛЕРА
PEUGEOT VIVA CITY


Скутер PEUGEOT VIVACITY розрахований на перевезення водія та одного пасажира і призначений для доріг загального користування. Будь ласка, дотримуйтеся правил дорожнього руху та правил експлуатації скутера, дотримуйтеся рекомендованої безпечної швидкості. Рекомендуємо суворо виконувати наведені нижче правила. Рекомендується надягати мотошолом щоразу, коли ви вирушаєте в поїздку. Не нехтуйте засобами додаткового захисту! Рекомендується носити зручний одяг, який не обмежує ваших рухів під час керування скутером.
УВАГА! ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА!
- Висока температура глушника може стати причиною пожежі. Будь ласка, паркуйте ваш скутер на безпечній відстані від можливих джерел займання.
- Легкозаймисті матеріали не повинні знаходитися поблизу двигуна або глушника, оскільки вони можуть спалахнути.
ОРГАНИ КЕРУВАННЯ
ПАНЕЛЬ ПРИЛАДІВ
1. Спідометр
Спідометр показує швидкість у км/год та милях. Будьте уважні й орієнтуйтеся по шкалі км/год.
2. Індикатор дальнього світла
Індикатор світиться, показуючи, що увімкнено дальнє світло фари.
3. Індикатор повороту
Індикатор світиться, щоб показати, що ви увімкнули покажчики повороту.
4. Індикатор аварійного рівня оливи
Увімкніть замок запалювання. Індикатор моторної оливи світитиметься, якщо моторна олива в баці майже вичерпана. Це попередження про те, що потрібно знову наповнити бак, розташований під сидінням, моторною оливою.
5. Вказівник рівня пального.
Датчик пального показує рівень пального, що залишився в баку. Коли загоряються червоні індикатори, необхідно долити бензин у бак.
6. Термометр
Термометр може вимірювати температуру у градусах за Цельсієм або Фаренгейтом. Якщо пробіг вимірюється у км, то температура автоматично відображатиметься у «°C». Якщо пробіг вимірюється у милях, то температура відображатиметься у «°F».
7. Одометр
Одометр фіксує загальний пробіг, який проїхав скутер. Одометр може реєструвати пробіг у км або милях. Натискаючи кнопку на спідометрі, добийтеся, щоб відобразилася індикація «км», аби правильно реєструвати пробіг у км.
8. Лічильник пробігу за поїздку.
Коли на екрані загоряється індикатор «TRIP» , одометр показує пробіг за поїздку. Щоб скинути показання пробігу за поїздку, у режимі «TRIP» натисніть і утримуйте кнопку більш ніж 5 секунд.
ЗАМОК ЗАПАЛЮВАННЯ
Замок запалювання має чотири положення: ЗАМОК, ВИМКНЕНО, УВІМКНЕНО та ВІДКРИТТЯ СИДІННЯ.
ПОЛОЖЕННЯ «B» ВИМКНЕНО (OFF)
- Двигун не може бути запущений. Ключ можна вставити або вийняти.
ПОЛОЖЕННЯ «C» УВІМКНЕНО (ON)
- Двигун може бути запущений. Ключ не виймається.
ПОЛОЖЕННЯ «D» ВІДКРИТТЯ СИДІННЯ
- Відкриває замок сидіння. Якщо ви відпустите ключ, він повернеться у положення «В»
ПОЛОЖЕННЯ «E» ЗАМОК (LOCK)
- Кермова колонка заблокована і перешкоджає повороту керма.
- Ключ можна вставити або вийняти. Коли ви залишаєте моторолер на короткий час, можна заблокувати кермову колонку, щоб запобігти угону вашого моторолера.
- Поверніть кермо ліворуч.
- Вставте ключ у положення «В». Натисніть на ключ і поверніть його проти годинникової стрілки, щоб ЗАБЛОКУВАТИ кермову колонку.
- Вийміть ключ.
Кермова колонка відкривається у зворотному порядку.
КНОПКИ КЕРУВАННЯ З ПРАВОГО БОКУ КЕРМА.
9. Кнопка стартера
Ця кнопка використовується для запуску двигуна. Поверніть ключ запалювання у положення «C», стисніть важіль гальма і натисніть кнопку стартера. Увімкнеться електростартер і запустить двигун скутера.
РУЧКИ ГАЛЬМА
Використовуючи ручки гальма, ви можете знизити швидкість скутера або зупинити його. Гальмо спрацьовує, коли ви натискаєте на ручку гальма. Лампа стоп-сигналу загориться, якщо ви стиснете будь-яку ручку гальма.
РУЧКА ГАЗУ
Ручка газу використовується для керування швидкістю руху скутера. Повернувши ручку на себе, ви збільшите оберти двигуна. Повернувши ручку від себе, ви зменшите оберти двигуна.
КНОПКИ КЕРУВАННЯ З ЛІВОГО БОКУ КЕРМА.
10. Перемикач регулятора освітленості
Цей перемикач використовується, щоб змінити напрямок променя передньої фари. Три положення перемикача:
- Дальнє світло. - Ближнє світло. - Дальнє світло (нефіксоване положення)
11. Перемикач сигналу повороту.
Цей перемикач використовується, щоб увімкнути лампи сигналу повороту ліворуч/праворуч, щоб показати іншим транспортним засобам ваш намір повернути.
Коли ви повертаєте тумблер:
- Спалахує права лампа сигналу повороту (положення «G»).
- Спалахує ліва лампа сигналу повороту (положення «H»).
- Натисніть на перемикач, щоб вимкнути покажчик повороту.
Будь ласка, вимикайте лампи сигналу повороту одразу після завершення повороту або перестроювання, щоб не вводити в оману водіїв інших транспортних засобів. Це допоможе уникнути дорожньо-транспортних пригод.
12. Кнопка сигналу
Натискайте цю кнопку, коли потрібно подати звуковий сигнал.
ВАЖІЛЬ НОЖНОГО СТАРТЕРА
На всіх скутерах установлено ножний стартер, який розташований з лівого боку двигуна. Щоб запустити двигун, поставте скутер на центральну підніжку та різко натисніть на важіль ножного стартера.
ГОЛОВНА ОПОРА ТА БІЧНА ОПОРА
Скутери оснащені головною та бічною опорою. Щоб використати головну, натисніть на неї ногою й підніміть задню частину скутера за задню ручку, доки заднє колесо не підніметься. Щоб використати бічну підніжку, натисніть на неї ногою, доки вона не повернеться до кінця й не зафіксується.
КРИШКА ПАЛИВНОГО БАКУ.
Відкрити:
1. Вставте ключ і поверніть його, щоб відкрити лючок.
2. Поверніть кришку паливного бака проти годинникової стрілки.
Закрити:
Натисніть на кришку паливного бака і обертайте її за годинниковою стрілкою.
БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ .
Багажне відділення знаходиться під сидінням і під передньою кришкою скутера, місткість вантажу до 5 кг. Не зберігайте цінні, крихкі та чутливі до високої температури предмети у багажнику. Ніколи не забувайте закривати замок багажних відсіків.
Відкривати багажне відділення під передньою кришкою таким чином:
1. Виверніть кермо повністю праворуч.
2. Натисніть кнопку, що знаходиться у лівій частині під кермом. Перевірте, чи зачинений замок багажного відділення.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ БЕНЗИНУ ТА МОТОРНОЇ ОЛИВИ !!!
БЕНЗИН
Використовуйте бензин з октановим числом 95. Рекомендується використовувати бензин із низьким вмістом свинцю; такий бензин продовжує строк служби свічки запалювання, а також строк служби двигуна.
МОТОРНА ОЛИВА
Використовуйте лише масло для 2-тактних двигунів — синтетичне або напівсинтетичне моторне масло високої якості! Під час обкатки після капітального ремонту необхідно додавати в бензобак моторне масло для 2-тактного двигуна у пропорції (1:40). Бак для моторного масла розташований під сидінням.
ТРАНСМІСІЙНЕ МАСЛО
Використовуйте масло SAE 80W-90 API GL5. Резервуар для трансмісійного масла знаходиться з лівого боку двигуна в картері
ОГЛЯД ПЕРЕД ПОЇЗДКОЮ
Перед поїздкою на моторолері рекомендується перевірити скутер, виходячи з наведених нижче пунктів.
ЩО ПЕРЕВІРЯТИ |
ПЕРЕВІРКА |
Керування |
1) Без перешкод. 2) Без обмеження руху. 3) Без люфту. |
Гальма |
1) Коректна робота ручок гальма. 2) Немає перешкод для гальмування. |
Шини |
1) Правильний тиск. 2) Нормальна глибина протектора. 3) Без тріщин або порізів. |
Пальне |
Достатньо пального для запланованої відстані поїздки. |
Освітлення |
Перевірте всі вогні — передню фару, задню фару, вогні поворотів. |
Індикатори |
Вказівник пального та контрольна лампа поворотів. |
Сигнал |
Нормальна робота |
Моторна олива |
Достатня кількість |
Трос газу |
1) Коректна робота троса газу. 2) Легкий хід і повернення троса газу у початкове положення. |
ОГЛЯД ГАЛЬМІВНОГО ЕФЕКТУ ТА ВІЛЬНОГО ХОДУ
Для ефективної роботи гальм необхідно їх перевіряти і, за потреби, регулювати відстань між ручками гальма та кермом. Для перевірки відстані потрібно стиснути ручки гальма до відчуття опору
і виміряти зазор до моменту гальмування. Відстань має становити 10–20 мм.
ОГЛЯД ШИН
1. Тиск у шинах
Тиск у холодних шинах
Передня шина |
1,80 кг./см2 |
Задня шина |
2,00 кг./см2 |
2. Тріщини, пошкодження.
Перевірте поверхню шини — у разі виявлення порізів, пошкоджень або якщо глибина протектора становить менш ніж 1,6 мм, шину необхідно замінити на нову.
ПЕРЕВІРКА КІЛЬКОСТІ ПАЛЬНОГО
Переконайтеся, що пального достатньо, щоб дістатися пункту призначення. Поверніть замок запалювання в положення УВІМКНЕНЕ (ON); якщо загоряються червоні індикатори, потрібно знову долити бензин у бак.
ПЕРЕВІРКА КІЛЬКОСТІ МОТОРНОЇ ОЛИВИ.
Поверніть замок запалювання в положення УВІМКНЕНО (ON), подивіться на індикатор оливи: якщо індикатор постійно горить, потрібно долити оливу для 2-тактних двигунів у бак, розташований під сидінням.
ПЕРЕВІРКА СВІТЛА ФАР ТА СВІТЛОВОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ
Запустіть двигун і переконайтеся, що горять передня та задня фари. Стисніть гальмо й перевірте, чи світяться задня габаритна та стоп-фара. Перемикаючи покажчики повороту, перевірте роботу передніх і задніх ламп повороту.
ОГЛЯД ДЗЕРКАЛ ЗАДНЬОГО ВИДУ
Переконайтеся, що об’єкти позаду й збоку добре видно, коли ви сидите на місці водія. Перевірте, чи не забруднені або пошкоджені дзеркала заднього виду.
ОГЛЯД ВІДБИВАЧІВ
Перевірте, чи не забруднені або пошкоджені відбивачі.
ПРАВИЛЬНА ПІДГОТОВКА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЯ
ЗАПУСК ДВИГУНА
Перед запуском двигуна ви повинні:
- Перевірити кількість бензину та моторної оливи.
- Встановити скутер на головну підніжку. Ви не зможете використати ножний стартер, якщо скутер не стоїть на центральній підніжці.
ПОЧАТОК РУХУ
- Зніміть скутер з головної підніжки.
- Сядьте на скутер.
Тримайте кермо обома руками й сідайте на скутер з лівого боку. Підтримуйте себе лівою ногою. Ручку заднього гальма слід тримати затиснутою.
3. Озирніться навколо, щоб переконатися, що безпечно починати рух.
Увімкніть сигнал лівого повороту. Озирніться навколо, щоб переконатися у безпеці. Перед початком руху постійно тримайте затиснутою ручку заднього гальма.
4. Початок руху.
Відпустіть ручку гальма й плавно поверніть на себе ручку газу, дозволяючи скутеру набирати швидкість.
ВИКОРИСТАННЯ ГАЛЬМ.
1. Рекомендується користуватися переднім і заднім гальмом одночасно.
- Відпустіть ручку газу й стискайте ручки переднього та заднього гальма.
- Найкраще знижувати швидкість плавно, поступово стискаючи ручки гальма.
2. Будьте обережні у дощові дні.
Мокре та слизьке дорожнє покриття може бути небезпечним. Необхідно уникати різкого гальмування під час руху на моторолері за такої погоди.
Тримайте безпечну дистанцію до транспортних засобів, що рухаються попереду вас.
Майте на увазі, що гальмівний шлях на мокрій чи вологій дорозі у двічі довший, ніж на сухій.
Бокове ковзання частіше трапляється на вологій дорозі, тому будьте уважні.
3. Перевірте гальма після їзди мокрою дорогою.
Після їзди мокрою дорогою або через калюжі гальмівний ефект може зменшитися. Якщо це сталося, не розганяйтеся та плавно гальмуйте, доки гальма не почнуть працювати нормально.
ЗУПИНКА ТА ПАРКУВАННЯ
1. Використовуйте попереджувальні сигнали зупинки.
Заздалегідь подайте сигнал повороту, перш ніж з’їхати до узбіччя. Відпустіть ручку газу та одночасно стисніть ручки переднього й заднього гальм. Стоп-сигнал попередить транспортні засоби, що рухаються позаду.
2. Поверніть ключ запалювання в положення ВИМКНЕНО (OFF), щоб зупинити двигун.
3. Встановіть моторолер на головну підніжку.
Паркуючи свій моторолер, ставте його на центральну підніжку. Переконайтеся, що моторолер стійко стоїть на головній підніжці.
4. Заблокуйте моторолер замком у кермовій колонці
Коли ви залишаєте моторолер, це захистить його від крадіжки.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ
Графік технічного обслуговування вказує інтервали між періодичним обслуговуванням у кілометрах і місяцях. Наприкінці кожного інтервалу переконайтеся, що всі вузли оглянуто, перевірено, змащено та обслужено згідно з інструкцією. Якщо ваш моторолер працює у важких умовах, під великим навантаженням, на повному газі чи в пилюці, деякі операції слід виконувати частіше, щоб гарантувати надійність машини, як пояснено в інструкції. Продавець може надати вам додаткові вказівки з експлуатації. Ключові вузли — двигун, підвіска та колісні агрегати — потребують обслуговування кваліфікованим механіком.
ГРАФІК ПОТОЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Інтервал, км пробігу |
500 |
1000 |
5000 |
10000 |
15000 |
20000 |
Інтервал, місяці |
1 | 2 | 12 | 24 | 36 | 48 |
Акумуляторна батарея |
I |
I | I | I | I | I |
Гайки на кришці циліндра та глушника |
I |
T | T | T | T | T |
Головка циліндра, циліндр та глушник |
I |
T | - | C | C | C |
Карбюратор | - | I | # | # | # | # |
*Повітряний фільтр | C | О | О | О | О | О |
Свічка запалювання | I | I | I | R | I | R |
Шланги подавання пального | I | I | I | R | I | R |
Трансмісійна олива | R | R | R | R | R | R |
Гальма | I | I | I | I | I | I |
Передня вилка | I | I | I | I | I | I |
Кермо | I | I | I | I | I | I |
Задній амортизатор | I | I | I | I | I | I |
Шини | I | I | I | I | I | I |
Паливний фільтр | - | R | R | R | R | R |
Кріпильні гайки та болти | T | T | T | T | T | T |
Змащення тросів | - | - | мастило | - | мастило | - |
ПРИМІТКА:
I = Огляд і регулювання, C = Чистити, R = Замінити, T = Підтягнути, # = чистити за потреби, O = очищення кожні 500 км*
* – Якщо моторолер експлуатується в умовах підвищеної запиленості повітря (ґрунтові дороги), очищати повітряний фільтр потрібно кожні 200 км.
АКУМУЛЯТОРНА БАТАРЕЯ
Батарея розташована під підніжкою. Моторолер може комплектуватися двома типами акумуляторних батарей: гелевими герметичними та з рідким електролітом.
1. Гелева акумуляторна батарея – ця батарея герметична та не потребує обслуговування.
2. Акумуляторну батарею з рідким електролітом необхідно періодично перевіряти й обслуговувати. Під час перевірки рівень рідини має бути посередині між верхньою та нижньою позначками. Якщо рівень нижчий мінімального, додайте дистильовану воду до максимальної позначки.
СВІЧКА ЗАПАЛЮВАННЯ
Рекомендується використовувати невелику металеву щітку для видалення нагару після перших 1000 км, а також після кожних наступних 3000 км. Відкоригуйте зазор свічки запалювання до 0,6–0,8 мм. Після кожних 6000 км свічку запалювання бажано замінити. Кожного разу після очищення переконайтеся у наявності іскри. Якщо свічка сильно почорніла, суміш надто збагачена або свічка «холодна». Нормальна свічка має бути світло-коричневою. Якщо колір білий або блискучий, свічка «гаряча» і її потрібно замінити. Не перетягуйте свічку, щоб не пошкодити головку циліндра та не допустіть потрапляння бруду в отвір свічки.
ПАЛИВНИЙ ШЛАНГ
Рекомендується замінювати паливні шланги кожні два роки.
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Фільтрувальний елемент виготовлений з пінополіуретану. Якщо елемент забруднений пилом, опір впуску зросте, що знизить потужність і збільшить витрату пального. Перевіряйте й очищайте елемент згідно з процедурою:
1) Відкрутіть гвинти кріплення кришки.
2) Зніміть кришку повітряного фільтра.
3) Вийміть фільтрувальний елемент.
МИТТЯ ФІЛЬТРУВАЛЬНОГО ЕЛЕМЕНТА
1) Наповніть ємність водою з пральним порошком. Занурте елемент і ретельно вимийте.
2) Відтисніть елемент, стискаючи його між пальцями. Не викручуйте – це призведе до тріщин.
3) Занурте елемент у моторну оливу, потім відтисніть зайву оливу, щоб залишилася легка плівка.
4) Встановіть очищений елемент у зворотному порядку, переконавшись, що він щільно сидить.
КАРБЮРАТОР
Справна робота карбюратора – одна з основних умов для двигуна. Не намагайтеся самостійно змінювати налаштування, окрім регулювання холостого ходу та зазору дросельної заслінки.
1) Запустіть двигун і дайте йому прогрітися.
2) Після прогріву, поверніть стопорний болт заслінки так, щоб встановити оберти холостого ходу 1700–1800 об/хв.
3) Регулюйте після повного прогріву двигуна.
РЕГУЛЮВАННЯ ТРОСА ГАЗУ
1) Послабте контргайку.
2) Відрегулюйте натяг, обертаючи регулятор, щоб отримати провис 0,5–1,0 мм.
3) Після налаштування затягніть контргайку.
ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ГАЛЬМ
ПЕРЕВІРКА ТА РЕГУЛЮВАННЯ ПЕРЕДНЬОГО ДИСКОВОГО ГАЛЬМА
1. Перевірте, чи немає витоку гальмівної рідини.
Стисніть ручку переднього гальма й утримуйте одну хвилину, переконавшись, що рідина не просочується.
2. Перевірка стану передніх гальмівних колодок
Стисніть гальмо й перевірте індикатор зносу. Якщо він майже торкається диска, замініть колодки.
3. Перевірка рівня гальмівної рідини
Якщо рівень рідини низький, до системи може потрапити повітря й гальма стануть неефективними. Перевірте рівень перед поїздкою та долийте за потреби. Рекомендована рідина: DOT 4.
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАДНЬОГО ГАЛЬМА
Зазор між ручкою заднього гальма та кермом має бути 10–20 мм.
1) Обертайте регулювальну гайку за або проти годинникової стрілки, доки не отримаєте потрібний зазор.
2) Після регулювання переконайтеся, що колесо вільно обертається та немає тертя.
ШИНИ
Перевіряйте тиск у шинах і переконайтеся, що він у нормі. Для безпечної їзди тиск слід перевіряти регулярно.
ТИСК У ШИНАХ
Недостатній тиск призводить до швидкого зносу шин і знижує стійкість, тоді як надмірний ускладнює повороти та погіршує контакт із дорогою. Перевіряйте тиск у холодних шинах.
Тиск у холодних шинах
Переднє колесо |
1,80 кг/см2 |
Заднє колесо |
2,00 кг/см2 |
СТАН ПРОТЕКТОРА
Їзда з надмірно зношеними шинами знижує стійкість і може призвести до втрати контролю. Рекомендується заміна шини, коли глибина протектора становить 1,6 мм або менше.
ТРАНСМІСІЙНА ОЛИВА
Ця олива використовується для змащення трансмісії. Використовуйте oливу SAE 80W-90 API GL5.
Резервуар оливи розташований з лівого боку двигуна!!!
ПРОЦЕДУРА ЗАМІНИ ТРАНСМІСІЙНОЇ ОЛИВИ
Щоб замінити трансмісійну оливу, необхідно зняти ліву кришку картера.
Щоб перевірити рівень оливи, викрутіть контрольний гвинт. Моторолер має стояти рівно на центральній підніжці. Рівень має бути врівень з отвором контрольного гвинта.
Заміна проводиться на прогрітому, але вимкненому двигуні. Злийте оливу, викрутивши зливну пробку, дочекайтеся повного зливу й трохи нахиліть моторолер. Установіть пробку, залийте нову оливу до появи в контрольному отворі, закрутіть гвинт і приберіть надлишки оливи. Встановіть кришку картера.
ЗАПОБІЖНИК
Запобіжник знаходиться біля акумулятора. Якщо виникне несправність електросистеми, спершу перевірте запобіжник. Якщо він перегорів, замініть на новий 10 A.
ПІДГОТОВКА СКУТЕРА ДО ЗБЕРІГАННЯ
Якщо моторолер не використовуватиметься тривалий час (зимове зберігання тощо), двигун потребує спеціального обслуговування. Рекомендується довірити це кваліфікованому механику. Якщо ж ви готуєте скутер самостійно, дотримуйтеся наступних інструкцій.
МОТОРОЛЕР
Поставте моторолер на головну підніжку.
ДВИГУН
Викрутіть свічку, зніміть повітряний фільтр, відкрутіть повністю газ і впорскуйте консервант (напр. WD-40) у карбюратор, провертайте двигун до появи парів із свічкового отвору. Встановіть свічку та фільтр назад.
ПАЛЬНЕ
Заправте бак доверху пальним зі стабілізатором. Злийте пальне з карбюратора або запустіть двигун на кілька хвилин, щоб стабілізоване пальне потрапило до карбюратора.
БАТАРЕЯ
Зніміть акумулятор, очистіть його та з’єднання. Зберігайте за температури вище нуля й підзаряджайте раз на місяць.
ШИНИ
Спустіть шини до нормального тиску.
ЗОВНІШНІ ДЕТАЛІ
Покрийте пластикові та гумові деталі консервувальним засобом, метал – антикорозійною рідиною, пофарбовані поверхні – автомобільним воском.
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
- Витріть або помийте моторолер.
- Викрутіть свічку, декілька разів проверніть двигун ножним стартером, поверніть свічку на місце.
- Встановіть акумулятор.
- Відрегулюйте тиск у шинах (див. розділ «ШИНИ»).
- Змастіть усі точки згідно з інструкцією.
- Перевірте моторолер перед поїздкою.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СКУТЕРА PEUGEOT VIVA CITY
Довжина – 1910 мм
Ширина – 680 мм
Висота – 786 мм
Колісна база – 1338 мм
Споряджена маса – 95 кг
Максимальне навантаження – 120 кг
Максимальна швидкість – 55 км/год
Тип двигуна – 1-циліндр, 2-тактний, повітряне охолодження
Потужність двигуна – 4,3 к.с. при 7000 об/хв
Запуск – електростартер або кікстартер
Передача – ремінний варіатор
Гальма – передні дискові / задні барабанні
Колеса (передні, задні) – 110/70-12
Об’єм двигуна – 49,9 см³
Ємність паливного бака – 8,5 л
Ємність масляного бака – 1,3 л
Акумулятор – 12 V 4 Ah
Свічка – NGK BR7HS

PEUGEOT VIVACITY 50